Gastro lutalica

[vc_row][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][vc_column width=”1/3″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text title=”Gastro lutalica”]

Gastro lutalica

 

Art film nudi novu putopisno – edukativnu emisiju «Gastro lutalica» u kojoj se gastronomskim lutanjima gledatelje vodi na jedinstvene gastronomske lokacije po različitim krajevima Hrvatske. Svrha emisije je upoznati i educirati gledatelje o postojanju poznatih seoskih i urbanih gastronoma i njihove specifične ponude, a ugostiteljima i proizvođačima dati priliku da ispričaju svoju priču postojanja.

[/vc_column_text][vc_text_separator title=””][space][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_column_text title=”Gdje se može pogledati emisija “Gastro lutalica“?”]

Gdje se može pogledati emisija “Gastro lutalica”?

 

Emisiju možete pogledati na programu RTL Living svake subote i nedjelje oko 12:30 sati te na internetskim platformama YouTube, Facebook kao i fotografije na Instagramu:

[/vc_column_text][vc_text_separator title=””][vc_single_image image=”4193″ title=”RTL living” img_size=”150×39″][vc_column_text]

RTL je hrvatska komercijalna televizijska postaja u 99,9 postotnom vlasništvu RTL Grupe iz Luxembourga koja u Hrvatskoj emitira svoj program od 30. travnja 2004. Danas RTL ima 6 televizijskih programa, među kojima je i RTL Living. Sklopljenim ugovorom s RTL televizijom, Art film dobiva mogućnost da emisiju „Gastro lutalica“ emitira na TV kanalu RTL Living u premijeri i reprizi tijekom prvog tjedna emitiranja, a nakon toga bi se emisija reprizirala na istom kanalu (a) prema potrebama popunjavanja programa. Po projekcijama i statistikama kojima raspolaže RTL, gledanost bi u prvom tjednu trebala biti oko 4000 gledatelja.

[/vc_column_text][vc_text_separator title=””][vc_single_image image=”4254″ title=”YouTube” img_size=”57×50″][vc_column_text]

YouTube je platforma u vlasništvu Googlea, nastala 2005. godine od kada bilježi stalan broj posjetitelja. Trenutni broj dnevnih posjeta YouTube stranici je oko trideset milijuna i broji oko milijardu i tristo milijuna stalnih korisnika ovoga servisa u svijetu.

Nezaobilazna prednost YouTube-a je da svaki stanovnik planete koji ima pristup internetu može pogledati video sadržaj u trenutku kada to njemu najviše odgovara. Svaki video je dostupan 24 sata dnevno, 365 dana godišnje. Današnje mlađe generacije iznimno puno koriste pogodnosti YouTube-a, daleko više od bilo kojeg drugog medija, s još jednom velikom prednošću, a to je mogućnost gledanja videa putem mobitela ili tableta. Dakle, bilo gdje, u bilo kojem trenutku.

Projekcije za emisiju „Gastro lutalica“ predviđaju da će svaku pojedinu emisiju u prvih godinu dana pogledati minimalno 1000 ljudi, dok bi unutar 5 godina broj pregleda pojedine epizode emisije trebao doseći minimalno 10 000 pregleda.

[/vc_column_text][vc_text_separator title=””][vc_single_image image=”4255″ title=”Facebook” img_size=”200×41″][vc_column_text title=”Kanal Ri termini”]

Facebook, iako zamišljen(a) kao društvena mreža, vrlo je dobar i (interesantna)zanimljiv za privlačenje potencijalnih gostiju ili kupaca. Za razliku od svih drugih internetskih medija gdje se s vremenom prikuplja sve više posjetitelja stranica, na Facebooku se najveći „boom“ zapravo dešava po samoj objavi videa ili članka. Tako u prvih 24 sata od objave, video ili članak vidi nekoliko tisuća ljudi, od kojih nekoliko desetina reagira bilo „lajkanjem“, komentiranjem ili dijeljenjem sadržaja, dok se kroz kasniji period te aktivnosti vezane uz objavu prorjeđuju. (Projekcije) Predviđanja su da ovim putem u prvih godinu dana članak ili video pogleda pet do šest tisuća ljudi.

[/vc_column_text][vc_text_separator title=””][vc_column_text]

Nakon što je emisija emitirana na RTL Living programu, emisija je dostupna i na internetu na stranici www.gastro-lutalica.com.hr

[/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text title=”Životopis”]

Voditeljica Nina Dukić – Srok

Rođena je 1984. godine u Rijeci u kojoj i danas živi. Oduvijek voli puno govoriti, što je prepoznato već u školskoj dobi te tada počinje recitirati, voditi školske priredbe i manifestacije.  Kasnije to prerasta u ljubav pa upisuje Filozofski fakultet u Rijeci te postaje profesor hrvatskoga jezika.  Od studentskih dana radi na radijskim postajama, „Radio Maximum“, „Domaći radio“, televizijskoj postaji „Kanal Ri“ te vodi razne priredbe, manifestacije, koncerte zborova i klapa. Većina njezinog djelovanja usmjerena je ka očuvanju zavičajnosti, baštine primorskoga kraja i jezika pa se nerijetko izražava na čakavskome narječju. Vedra je, komunikativna i voli timski rad.

[/vc_column_text][space][vc_single_image image=”4232″][space][vc_column_text title=”Reklamirajte se”]

Predstavite se u emisiji “Gastro lutalica”

Za sve Vas koji imate svoje ugostiteljske objekte, OPG-e i sl. a želite se predstaviti u našoj emisiji, pripremili smo Vam nekoliko vrsta i načina oglašavanja. Stoga nas slobodno kontaktirajte na mail info@art-film.hr ili ne tel: 091/737-1814

[/vc_column_text][space][vc_single_image image=”4261″][vc_separator][space][vc_message message_box_style=”classic” message_box_color=”alert-info” style=”rounded”]Za više informacija o emisije obratite nam se putem mail info@art-film.hr ili telefon 091/ 737 1814[/vc_message][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_text_separator title=””][space][vc_column_text title=”Strategija emsije”]

Strategija emisije

 

«Gastro lutalica» zamišljena je kao moderna emisija dinamičnog karaktera. Zanimljivi životopisni kadrovi koji bi se protezali kroz cijeli serijal emisija. Tehnički je vrlo superiorna snimana i montirana emisija u Full HD kvaliteti, manjim djelom snimljena iz zraka s dronom, u nekim dijelovima i tijekom vožnje. Cijela emisija prožimlje se i kvalitetnim grafičkim rješenjima te s nekoliko glazbenih podloga koje bi se protezale kroz cijeli serijal emisija. Emisiju prati i vrlo zanimljiva i tehnički napredna službena internetska stranica s blogom te društvene mreže sa službenim Facebook i Instagram profilima.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

Pin It on Pinterest

Share This